måndag 10 november 2014

Gullunge

Här kommer några bilder på min lille gullunge, efter allt regn o allt hysterisk farande till stallet för att släppa ut o ta in hästar stup i kvarten mellan regnskurarna så tröttnade jag och åkte o köpte ett täcke till lille Wille. 
Jag vill egentligen inte ha täcke på så unga individer men eftersom jag tyvärr inte har något vind o regnskydd så hade jag inget val då Wille frös så hemskt mkt. Jag vill inte heller ha hästarna på Box halva dagarna så lösning fick bli ett täcke. 

Jag åkte till Håkans häst o hund och fick tag på några små storlekar, hela 105 cm 😊 fick med mig 2 st hem för prov. 

Ett protector med nylonfoder o 150g fyllning och ett jacson med fleccefoder. 

Jag blev helt såld på protector som jag måste säga sitter super, bra passform o så fanns det lite plats att växa i. Det sitter som gjutet och han är ju bara för söt.
Kan verkligen rekomendera detta täcke till andra med fölisar 😊 fanns även i 95cm om man behöver ännu mindre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar